jueves, 12 de enero de 2012

Pre-Fall 2012

Those are my favorites, my choices:
Estas son mis favoritas, mis escogidas:



Phillip Lim dug into neo-noir comic books for pre-fall: Sin City. V for Vendetta...
[extracted from Style.com]

Philip Lim se ha adentrado en los Neo-noir comics para este Pre-Fall: Sin City. V de Vendetta...




Tisci  was thinking about the 1950's silhouettes of Bettie Page (already familiar to fans of his Spring 2011 collection), as well as 1970's French horseback riding: The Givenchy woman. 
[extracted from Style.com]

Tisci se inspiró en la silueta de los 50's de Bettie Page (a los fans de la firma os recordará a su temporada de Primavera de 2011) y también en las amazonas  de los 70's: La mujer Givenchy.





Clare Waight Keller spoke of catching the moment when the sixties, with its prints and graphicism, shaded into the lounge-y, flowy seventies—classic Chloé, in other words 
[extracted from Style.com]

Claire Waight Keller explicó que esta colección trata de capturar el momento en  que los años sesenta, con sus gráficos y estampados, tenían ese matiz característico de los salones de entonces camino a los 70's, un clásico de Chloè, en otras palabras.







When Thea Bregazzi visited her family in the Isle of Man—a little-known tax haven off the northwest coast of England—it was her grandmother’s china that caught her eye. “She has all these blue-and-white teacups, stacked up, which look incredible. 'Is that Thea’s dad rides motorcycles, so a bit of biker crept into our thinking, too.” Justin Thornton said. 
[extracted from Vogue.com]

Cuando Thea Bregazzi visitaba a su familia en la Isla de Man, (un paraíso fiscal poco conocido de la costa noroeste de Inglaterra) fue la porcelana de su abuela lo que llamó su atención: 'Tiene todas estas tazas de té de color azul y blanco, apilados, que me parecen increíbles.' 'Nos centramos también en esos paseos en motocicleta del padre de Thea, asi que hay que sumar también esa inspiración motorista' añadió Justin Thornton.


*all compositions by me

9 comentarios:

  1. Me ha encantado la entrada, me lo pondría casi todo adaptándolo a mi estilo. Un post muy inspirador.
    saludos

    ResponderEliminar
  2. Thank you for your sweet comment !!!;)
    I loved the look, perfect! Pure sophistication !!!:)

    A big kiss from Brazil !;):):)
    http://deiafsalim.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. q bonitos los que has elegido!!
    te he contestado en mi entrada pero por si no lo ves jeje
    en españa si que venden dunkin!!
    bs
    http://lesanneespop.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. esta entrada y la anterior me han fascinado, muy buenas elecciones como siempre!
    me gustaria saber: como consigues las fotografias de los editoriales de moda sin escanearlos?
    enhorabuena por las entradas :)

    ResponderEliminar
  5. Such a great post, I like it!!! The clothes you've selected are simply great!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    ResponderEliminar
  6. Wonderful post :) Lovely blog :) Visit mine ad if you like it follow me!
    Love, Martina.

    ResponderEliminar
  7. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!If you wan we can follow also with bloglovin, google+ and facebook?

    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    ResponderEliminar
  8. Love your blog, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch, I love finding new blogs! xoxo

    http://joellenlove.com

    ResponderEliminar
  9. The Republican Coach Outlet electorate here, along Coach Factory Outlet with elsewhere Chanel Bags as his working-class appeal, threatening to complicate nearly a half-century ago.

    ResponderEliminar